Ümit Özat öncelik savunma dedi!

Teknik direktör Ümit Özat milli arayı çok iyi değerlendirdiklerini belirtti. Teknik direktör Özat, "Sıkı çalışmaktan başka şansımız yok. Eksiklerimizi kapatmak için daha çok çalışmak zorundayız. Bundan sonraki periyotta daha çok çalışıp daha yüksek puan ortalamasıyla mücadele etmek istiyoruz. Yeni gelen arkadaşlarımızın uyumuyla beraber daha iyi olacağımızı düşünüyorum" diye konuştu.

Gaziantep FK maçını değerlendiren Özat, "Hazırlık maçları eksiklerimizi görmek açısından önemli. Bazı oyuncularımızın hala maksimumunu veremediklerini gördük. Bu maçlar onlar için iyi bir test. İkinci yarı farklı bir dizilişle oynadık. Çift forvete dönerken, defansı 3'ledik. Son 20 dakikada Emircan sakatlığından dolayı çıkmak istedi, kenarda da değiştirecek oyuncumuz kalmadı. Sonrasında Emircan dönmek istedi ancak ben müsaade etmedim. 10 kişi ile devam edip takım savunması direncini artırmak istedim. Her zaman söylüyorum benim için takım savunması önemli." ifadelerini kullandı.

Yorumlar

Umit hoca'ya fazla yuklenmiyelim. Hepimiz ayni seyleri dusunuyoruz: takim cok iyi. Gol atarak rakipleri ezip gecelim. Ancak bir hoca olarak takimin en zayif noktasini guclendirmek istiyor. Ofans zaten guclu. Defansida guclendirdigi zaman rakipleri rahat yenecegiz. Son 4 hafta bizi memnun etmedi ama bir istedigi oyun tarzida ciktigini sanmiyorum. Aklindaki oyun sahaya yansidigi zaman gercekleri gorecegiz. O zamana kadar disimizi sikalim. Herkes gecen sene cok iyiydik diyor. Ama Altayi yenemedik. Akhisari yenemedik. Playoff'ta Karagumrugu yenemedik. Demekki o kadarda iyi degildik. Lutfen hocamiza tolerans verilim. Bence hersey daha iyi olacak.
Savunma elbette önemli fakat adanademirspor gibi takimlarda hucum futbolu oynaymak zorundasın çünkü şampiyonluga oynuyorsun düşmemeye degil..güçlü takımlar rakibi bunaltıp gol bulma çabasına girerler. Düşmemeye oynayan takımlarda ise savunma yaparak toplayabildikleri kadar puan toplayıp ligde kalma hesabı yaparlar..umarım ümit özat adanademirsporun şampiyonluk istediğini ve kadrosunun süperlig kadrosu olduğunun farkındadır
Bu kadro savunma yapamaz hoca. Hala neyin peşindesin. En iyi savunma hücumdur
takım iki pas yapıp ileri çıkamıyor hala savunma diyor... 50 pozisyondan 1 tane atabiliyoruz hala savunma diyor...
hoca bırak allahini seversen savunma diye diye anamizi aglatacan. Gecen sene ligin ikinci yarısında bu takım geleni geçeni 4 lük yaptiı ligin en çok gol atan takımı oldu.. Takımın kimyasiyla oynama hoca.
Artık defol gittttttt ümit
Önceki yıllarda örnekleri olguğu gibi süper lige direk çıkan takımlar genelde iyi savunma yapan ve çok az gol yiyen takımlar. Hatay - Erzurum - Gençlerbirliği - Adanaspor şu an aklıma gelenler. Hoca savunma oynayacağız demiyor savunmayı güçlendirmemiz gerek diyor. Takım zaten iyi hücum hattı skorer eğer dediği gibi savunmayı iyi yaparsak süper lige çok rahat çıkarız . Biraz sabır arkadaşlar
ya hocam biz ligin en çok gol atan takımıyız ne savunması amk rassoul yeter adam tek kişilik savunma
Anlaşılan anlamak istenmiyor hoca.geçen yıl en çok gol atan takım olmamıza rağmen azda gol yemedik.hafızamızı zorlayın o kadar yenen golün 1 tanesi süper lige çıkmamıza engel olmuş olabilirmi.defans yapacağız denmiyor savunmaya da önem verilecek.evet hoca doğru söylüyor kolay gol atıyoruz ama kolayda gol yiyoruz.ama şimdi savunmada süper oldu.artık yönetim elinden geleni yaptı burda saz hoca ve futbolcularda inşallah iyi bir sezon olur zevkle seyrderiz Ads yi.yani şampiyon olurlarsa futbolcu kazanacak hoca kazanacak kimse ayağına sokmaz.saygilar
Ümit özat bir tane organize atak yaptırıp gol attırsın ondan özür dilicem ama taktiğin t sini bile bilmez bu hoca sadece doldur boşalt okadar başka bişey yok
Ümit hoca anlaşılan 70 li yılların meşhur katenacyo İtalyan katı defansına imreniyor , savunma tabiki önemli ama elimizdede Erkan Volkan Akyüz dibba Kerim lanzafame Emircan ,inler gibi silahoglu silahlar var iyi gününde bir kosecki de çok katkı koyar , ayağına top yakışan Süleyman i da kazanmak lazım ,cappel ve paijaco yu durdurabilecek bir Demirspor un Altay i yenmemesi için bir sebep yok , cesaret Ümit hoca cesaret....
Kulay gelsin ümit hucam 36 yoşındayım çuk iyi bir stuperim hışkı kuşuyurum defons lozımsa beni al buştayım trilyonluk fıtbulcu alarak takımı zura sukma beni al yüzellı milara uynarım 1 sezun için çuk iyi bir stuperim bekliyurum Gürün üyle karar verın
En iyi savunma rakip sahada topla oynamaktır, hücumdur, baskıdır, tempodur! Elinde ferrari var sen tüp taktırma derdindesin hoca! Kendine gel 5. Haftaya girdik hala savunma öncelikli diyorsun. 3 yiyorsan 4 at hatta 3 yiyorsan 3 at. Bu mantıkla bu kadroyla 0-0lara abone olup kendini de bizi de elaleme güldürme hocaa!
Eğer hücum hattın kaliteli ise ve eksik yönün savunma ise savunmaya çalışmak dahaa mantıklıdır zaten ileri hat bir şekilde gölü bulur olmadi zaten 1 hafta antrenmanda hücum varyasyonları üzerinde çalışsan kaliteli oyuncular hemen kapacaktir Ümit Hoca ya yüklenmeyin ve geçen sene Cüneyt Hoca çok kötüydü gitti Tevfik ile Sinan i 11 e koyup durdu onun yerine oynayabilecek o kadar adam varken bu mu defansif anlayış yoksa Ümit Hocaninki mi
Hoca sürekli savunma savunma diyorsun. Bu savunma olayi senin başını yakacak benden söylemesi.
Artik bizim gibi 25 senedir falan Süper Lig göremeyen takımlar için oyun değil skor önemlidir oyunu Süper Lig e İnşallah çıktığımızda yaz kampında halledersin 3-4 hazırlık maçı ile de pekistirirsen de olur
Emircan ı geri sahaya dondurtmeyip 10 kisi takim savunmasini bir hazirlik macinda denemesi cok iyi bir deneme iyi bir fikir her Teknik Direktör böyle bir olayda takımı 10 kişi oynatmaz helal olsun Vallaha
Çok şey yazacaktım sustum ümit özat icin 4 hafta sonra göreceğiz seni
ALLAH AŞKINA İSTİFA ET GİT NE OLUR YAA NE OLUR
Ya arkadaş sanki liğ bitmiş gibi yorum yapıyoruz. Adam ne dese ELEŞTİRİYORSUNUZ.. dostmusunuz yoksa dost gôrünen DŪŞMAN MI ?
Ula ümit senin için ömür boyu korkak yaşadı dediler korkak hoca defans yap sen devam et devam yahu düş yakamızdan istifaaaa
boş boş konusmaya gerek yok eger takım başarılı olamazsa zaten gider ümit hoca bakalım neler yapacak sabırsızlıga gerek yok
Bu mu senin savunma anlayışın.... Neremle güleceğimi şaşırdım. Hersene bir beklenti içine giriyorum bu sene kafana göre takıl ŞİMŞEĞİM hakket Bi beklentim yok. Bu sene de böyle deneyem ne kaybedecem ki.....
ümit ozat s.. git.
Yahu Allah rizasi için bu takim ümit ozata teslim edilirmi ya verem olduk artik baskanim.

Yeni yorum ekle

İlgili Kulüp: 
Adana Demirspor