"Taraftarların bize destek vermesi lazım"

Adana Demirspor Teknik Direktörü Ümit Özat, Bandırmaspor galibiyetinin kendilerine can suyu gibi geldiğini ve şampiyonluk yolunda taraftarların da destek vermesi gerektiğini söyledi.

TFF 1.Lig'in 7. haftasında Adana Demirspor deplasmanda karşılaştığı RH Bandırmaspor'u 3-0 mağlup etti. Maçın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Direktörü Ümit Özat, elde edilen üç gollü galibiyetin skor olarak rahat görülebileceğini ifade ederek, galibiyetin kendilerine can suyu gibi geldiğini belirtti. İkinci yarıda daha kompakt bir oyun olduğunu söyleyen Özat, "Erkan'ı oyundan aldık çünkü uzun bir aradan sonra bir haftada üçüncü maçını oynadı, kolay değil. Çocuklarımı kutluyorum. Bu galibiyetle tabiki her şey dört dörtlük olmuş değil. Halen eksiklerimiz var. Oyun olarak da genel olarak da eksiklerimiz var. Bunları tamamlamak için çalışıyoruz. İyi bir takım olmak maalesef 15-20 maçtan geçiyor. Ama sabırsız bir toplumuz. Dolayısıyla bu galibiyet bize can suyu gibi geldi. Belki skor olarak rahat bir oyun aldık ama inşallah devamı gelir. Bandırmaspor'a bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum. Yaptığımız iş baskısı, stresi olan bir iş. Maalesef camiamızda da sabırsızlık var. En ufak bir kötü sonuçta homurdanmalar, mırıldanmalar oluyor. Bu şekilde başarıya kolay gidemeyiz. Önemli olan zor zamanda birlik olmak. Sadece başkan ve yönetimin desteği yetmiyor. Taraftarların da bu desteği bize vermesi lazım. Bundan sonra artık Samsunspor maçı hazırlıklarına başlayacağız. Oyuncularımı tekrar tebrik ediyorum" diye konuştu.

Yorumlar

Istifa umit o zat birak bizi takim sensiz ucusa gecer takim olabipmek 15 20 dan bahsediyorsun sezon 34 mac tan olusuyor 20 macta takim olunuyorsa ne yapacaksin sezon sonu macmi yaptiracaksin takima istifa istifa istifa
bu adam zaten sevilmiyor, bir de çıkmış hala taraftara laf sokuyor.amma konuşuyon be birader!! bu adam valla gidici , kendi kuyusunu kazıyor durmadan..
Ümit Efendi zor maçlar şimdi başlıyor, şimdi görecem ben senin hocalığını, şimdiye kadar oynadığın takımların hepsi Altay hariç senden 2 gömlek aşağıdaydı ki bu maçların da hepsini Mehmet Akyüz ve Erkan Zengin sayesinde kazandın, bu takımlar bile sana karşı bir sürü pozisyon buldu, görelim bakalım o saha kenarında kasıldığın kadar hocamıymışsın.Ulan geçen sene Pote'yi yedin yetmedi yönetim belli ki araya girdi az daha Mehmet Akyüz'ü de yiyecektin, bu takımın kadrosu son iki haftadır yönetim tarafından belirleniyor ki doğru yapmışlar, bu vasat bu kadroyla sahaya çıkamaz, zaten hücum futbolu da bilmez ama son iki maçı dikkatli izlediyseniz görmüşsünüzdür bu takım bu şekilde sağlam bir takım karşısında tutunamaz, çok pozisyon verir, tamam yetenekli oyuncularınla pozisyona girersin ama defans yapamıyor takım, bu da ancak iyi bir hocayla mümkün, son iki maça kimse aldanmasın, bugün yine rakibin bir topu direkten döndü, bir tane de yüzde yüz kaçırdılar
Ümit hoca lütfen işine bak.işini iyi yaptığın müddetçe haddini bildiğin sürece sana kimse birşey demez.küçük çocuk gibi sürekli aferin bekliyorsun.eleştiriye gelmiyorsun yeniyorsun bahanen var yeniliyorsun bahanen var.takım galip gelmiş keyfini sür ama sen sürekli yarayı kaçıyorsun.takım oyunun yok takımın üzerinde otoriten yok.sürekli kavgacı takıntılı bir halin var.zorla insanlar sana tavır alsın istiyorsun.hep şikayet hep mızmızlık.sürekli ortamı geriyorsun.daha 10 numarasız oynuyorsun.kenardan sürekli Tayyip Talha ya bağırıyorsun.eğer bir oyun anlayışın olsa o çocuk öyle işler yapmaz.biz takımımız başarılı olsun istiyoruz.kusura bakma da sen bunları bile bile geldin şimdi neden şikayet ediyorsun.hayret ya
15-20 maçta takım olunuyor demiş sayın Özat, Tuzlaspor, İstanbulspor lig başlamadan takım olmuş buna ne bahane üreteceksin. Zaten lig 34 maç geriye ne kaldı hoca, takımın yan toplardan duran toplardan gol yeme sorunu çalış çalış çöz yan gelip yatma takım hala yap toplarda başarısız. yediğiniz tüm gollere bakın yan toplar duran ve ölü toplar., istersen bir zahmet dön oynana maçların video kliplerine bir zahmet sende bak hoca. Sen başaralı olursan taraftar senin arkanda durur yoksa kusura bakma 20 maç sonrasını bekliyorsan yanılıyorsun, bu 20 maç hazır olma düşüncesi bir ütopya yerini yapmaya çalışıyorsun kimseyi kandıramazsın maç okuma tezini geliştirirsen takım kendiliğinden takım olur benden sana söylemesi.. Son söz Hocalığını kanıtla Samsun maçını al, önümüzde bir hafta var yan gelip yatma, özellikle defansı çalıştır, Takamın Gol yeme hastalığı devam ediyor... sen ne dersen de. başkalarının da senin gibi iki göz tribünü var...
Ümit hocam erkan, volkan, Akyüz oynadığı sürece takım galibiyete oynuyor. zubas, tarik, resul, hasan mutlaka ilk 11 de başlaması lazım diğerleri değişken olanbilir. Geçen hafta Erkan bu hafta Akyüz takımı sırtladı. Ayrıca sonradan giren oyuncular katkı verdi. Hocam sen saçma sapan kadro ile sahaya çıkma yeter. Seyirci hezaman takımının arkasındadır bunu unutmayın.
Biz hezaman takımın arkasındayız. Saçma sapan kadro ile çıkma yeter. Bu arada hoca ve futbolcular arasında ki samimiyeti net gördük. Yani takımda uyum var. Arada bir sıkıntı olmadığını gösteriyor. Geliyor geliyor geliyor mavi şimşek geliyor.
Hocaya destek verilmesi kanaatindeyim. Yalnız kendisinin de taraftarı anlaması lazım senelerdir elimizle hediye ettik süper lig biletini rakiplere. Sabırsız olmamız biraz da normal ayrıca kadromuz da çok geniş icabında Erkan’ı Volkan’ı akyüzü kenara alabiliyorsun, kısacası bu ligte kadro kalitesi ve genişliği olarak Demirspor zirvede futbolda ve puan durumunda da zirvede olabilmesi için daha çok çalışmak gerekir. Bir de iyi takımları örnek alın bakın tuzlaya ilk defa 1.ligte mücadele ediyorlar ancak gayet de başarılılar
Valla hoca bize sabir deme ne dersen de cunku bi gecmise baksan sabrin olmayacagi tek camia yiz.neye sabredelim para var topcu var baskan var taraftar var neye sabredelim valla bi sana sabrediyoruz o da buramiza geldi....
laf kalabalığı yapma ümit efendi demirspor taraftarı futboldan anlar dandik takımların taraftarıyla karıştırma takım galip ama oynattığın oyunu beğenmiyoruz sıradan takımların taraftarı gibi yenince şak şakçılık yapmıyoruz oynattığın oyundan nefret ediyoruz
5-6 hafta siyodun 15-20 haftaya çıktı o zamana kadar da olmazsa, istifa et takımı ortada bırak git. Gelir gelmez taraftarlarla takistin, keşke Cüneyt hocayla devam etseydik.
Stadlarda taraftarmı var??ne desteği ne kösteği. Benim anlamadığım boş stadda bu kadar etkileniyorsa takım..stad doluyken hiç çıkamaz işin içinden..bunlar hedef şaşırtma muhabbetleri..siz başarılı olun taraftar zaten her türlü destek olur..biz her durumda destek olduk zaten..ne işin var taraftarla ..sanki maça gelip protesto eden car??bu neyin hazırlığı neyin kılıfı ???bu takım açık ara şampiyon olmalı gerisi boş laf..başarısız sonuçlar tabiki hocaya yazacak..
Ya sen kendi ne görüyorsun ümit teknik direktör desen değilsin utanmadan sıkılmadan 20 maç sonra takım olunur diyorsun bu takım takım degilmi mahelle arasında mi toplandı bu takım bak sana ağır bir söz soylememek için kendimi zor tutuyorum sen teknik bir admsan bende essegim bugünkü trtsporun maç baslamadan önce ekrana yansıyan 4_4_2 dizilisine bakınca çok şükür ilk defa iyi bir futbol seyredeceği mi düşündüm ümit ozat bir şeylerden ders çıkarmış dedim lakin maç baslayinca Allah'ım bu ne şimdi dedim bu kadar korkak 11 kişi ile defans yapan bir takım olabilirmi adanademirsporun karşısında Fenerbahçe Galatasaray filan var zannetim yazacak söyleyecek konuşacak laf bulamıyorum çok kötü ve utanç verici bir futbol bu maçtan sonra seyircili maç oynansa bile ümit ozat bu takımın başında olduğu sürece ve böyle bir futbol oynadığı sürece bu utanç verici futbolu seyretmeye sampiyonluk maçı olsa dahi bir daha stadyuma gidip bu ümit ozatin başında ve böyle kötü oynatigi bir takımı seyredersem namerdim yarım asırdır peşinde yağmurda çamurda deplasmanda kosturdugumuz canımız takimizdan bizi soguttun
Hoca sızlanmayı bırak işine bak. İşini iyi yaptıgı sürece taraftar seni ve takımı destekler korkma.ama yinede söylemeden edemiyecegim. Malll koseçki için Aosman harcadın. Adam tuzlasporun maestrosu gördünmü harcadıgın adamı. Nokta......
Bırakalım ümit istifa muhabettini takıma hep destek tam destek verelim önemli olan ADS gerisi teferuat yeterki takımimiz başarılı olsun maçta futbolcular her golden sonra hocaya koştulartaraftarlar olarak her koşulda şartsız destek olalım
Yürü lan ordan seni istemiyoruz beceriksiz kabiliyetsiz çapsız adam sana sabredemiyoruz defol gittttttt hasta ruhlu işine git onurun varsa istifa et
Takım kazanıyorsa hoca iyidir şu anda sıkıntı yok.mehmet akyuz platinimisin mübarek. Buarada 35 yasinda 4 oyuncu başlamak takimi yavaşlatıyor. 2 si 11 başlasın duruma gore 2 si sonra oyuna girebilir. Ikinci yarı sedat muhtesemdi
Ümit hoca mesajı verdi bu takım 15- 20 haftada ancak takım olur dedi, bu cümlenin açıklaması meali şudur, bu sene bu takım olunacak bir dahaki seneye şampiyonluk kovalanacak, aynen....ümit ozatın bu sene master yapacağını düşünce ütopyasının böyle olduğunu kendi ağızından allah konuşturmuş. anlayan anladı...
Yapılan translerin çoğu yaşlı demirsporu huzurevine döndürnüz böyle transfer yapılmaz
Biz bu takımı hiç bir zaman yalnız bırakmadık, sonuna kadar hep destekledik en kötü günlerimizde deplasman yaptık Bi kez bile trübinde susmadık kimse de susturamadı ve bundan sonra da hep böyle olacak bizimkisi Bi heves değil hoca sen işini doğru düzgün yaptıktan sonra seni de destekleriz. Biz takımı hep destekledik hala destekliyoruz ve hiç bir zaman yalnız bırakmayacağız ama senin için aynı cümleleri söylemek içimden gelmiyor. Takım olmak şu kadar sürer, oyuncular halen hazır değil diyorsun bu adamları sen çalıştırıp sen hazırlayacaksın. Bi yerde eksik varsa senden kaynaklanan Bi durum hocaa!!!
Bizim sinirlerimizle dokunuzla oynama ümit hoca bu kadro muhtemelen sana ağır geldiği için kaldıramıyor bizden sabır bekliyorsun.Ayip be ilk 11 e bir bak geçen yıldan 9 oyuncu ZUBAS ve gökhan var.Hala 15 20 maç diyorsun.Cek git hoca bizim damarımıza basma Boz 26 yıldır sabır sabır diye diye geldik.Sen şu kadroyla.bize hala sabır diyorsun.Sunu bil bizim sana hoc sabrımız kalmadı akıllı ol bize sallama.Vallahi bu kadro süperligde olsa küme dusmez
takım kazanınca hocaya tebrıkler dıyen taraftar yok hep olumsuz hep olumsuz
ümit efendi senle olmaz sana bu takım bol geliyor.taraftara laf söyleyeceğine dön kendine bi sor ben nerde hata yaptım,bandırma maçı bizi yanıltmasın topa sahip olamadık baskı yok takım oyunu yok bireysel yetenek sayesinde goller geldi.ama yeteneğide geçen hafta ilk 11 almamıştın taraftar baskısıyla bu hafta oynattın 4 ayak üstüne düştün,bakalım kaç hafta kalacaksınnnnnnn.ümitsiz olmaz ama o ümit se değilsin vesselammmmmmmmmmmmmmmm

Yeni yorum ekle

İlgili Kulüp: 
Adana Demirspor