Hakan Arıkan ve Igor Angulo transferleri!

Fotospor’da yer alan habere göre Adana Demirspor santrafor arayışını İspanyol Igor Angulo ile sonlandıracak. Haberde; Adana Demirspor'da transfer çalışmaları devam ediyor. Golcü transferine öncelik veren Adana Demirspor, Mickael Pote'nin yokluğunu Igor Angulo ile doldurmayı planlıyor. Adana Demirspor'un Górnik Zabrze'de forma giyen 35 yaşındaki İspanyol golcüyle anlaşma noktasına geldiği iddia edildi.” İfadelerine yer veriliyor

Adana Demirspor’un kaleci arayışları da devam ediyor. Bazı yayın organlarında yer alan haberlere göre BB Erzurumspor ve Menemenspor'un da ilgilendiği Gençlerbirliği'nin milli kalecisi Hakan Arıkan ile sözleşme imzalayacak. Hakan Arıkan yeni sezonda şampiyonluk hedefleyen Adana Demirspor forması giyecek.

Yorumlar

Bu haber dogru olamaz.Potenin ne günahi vardi.Adam 35 yasinda Beyler.Yapmayin Allahin askina.
35 yaşındaki adamda Adana sıcağın gol beklemeyin yürüyemez bile
Lan kardeşim dünyada 30 yaş altında futbolcu kalmadımı ya.bu nedir ya hep 30 yaş üstü ,35 yaşında kaleci 37 yaşında.ben artık bu takımın şampiyonluğa oynadığını sanmıyorum.başkan geçen sezon paraları saçtı sıçtı sıvaladı bu sezonda o paraları çıkaracak herhalde.kimse kimseyi kandırmasın bu takımın artık bu transfer politikasıyla ancak küme düşmemeye oynar.ben taraftarların önceki sezonlar gibi kombine alacağınıda sanmıyorum.çoğu taraftarın inancı kalmadı takıma va başkana.şampiyonluğa oynuyoruz diye ancak kendilerini kandırırlar.
Polonya liginde 2 sezondur oynayan Igor Angulo Ispanya vatandasi ve 400 bin Euro piyasa degeri var ve sozlesmesi 2020 ye kadar. onun oynadigi takimda 22 yasinda ve piyasa degeri 50 bin Euro olan POLONYA'LI Santrafor Dawid Rogalski var serbest durumda. 33 macta 11 gol atmis. Siz olsaniz kimi tercih edersiniz, 35 yasinda 400 e Ispanyol'mu yoksa 22 yasinda 50'ye Polonyali'mi , ki Kosecki kadromuzda iken.!!!!
İgor angulo yu kulübü birakmiyormuş
İnşallah dediğin gibi kardeş igor anguloyu kulübü bırakmaz.ama burada maliyeti yüksek yazmak için ayak oyunuda yapabilirler.bune ya huzurevi olduk kulübün amk caklar.başkanın fantazisi yüzünden borç 53 den 103 milyona çıkmış ayrıca 1.lig gelirleri, iddia ve naklen yayınlardan gelen 20 milyona yakın parayıda sayarsan demekki geçen sezon 70 milyona yakın para harcanmış ama ortada koskocaman bir SIFIR var.sonrada çık o futbolcu benim fantazimdi ,tanjuya hakkımı helal etmiyorum de.ee tamamda senin yaptığın yanlışlarda demirsporumuzun suçu ne?hamama giren terler misali o zaman ceremesinide senin çekmen lazım başkan.ve halada transferlerde yanlış yapıyorsun.nerede bitik var onları getiriyorsun.33 -35 yaşlarındaki adamları getirmeye çalışıyorsun,onca transferlerde okadar başarısız olmasına rağmen menejeri kulüpte tuttuğun yetmiyormuş gibi birde sahip çıkıyorsun.neymiş menejer demirspor gönüllüsüymüş yok efendim cebinden para harcıyormuşda ya geçin bunları.bunlara kargalar bile güler.inanmıyorsanız soyadı türker diye bir gazeteci yazar var bakın yazılarına bizim menejer hakkında neler söylüyor neler söylüyor.zehir zemberek açıklamalar yapmış ams bizim başkanda bu şahsa methiyeler düzüyor kefil oluyor.bukadar suçlamalardan başkanın habersiz olması mümkün mü?
bunlar çok genç kaleye hayrettin demirbaş forvete de koseckinin babasını alalım
Yaş 35 yolun yarısı eder, Dante gibi ortasindayız ömrün...başkanin ve teknik direktör bu 35 lik oyuncularla nasıl başarı yakalayacak? Hakan Arıkan geçen sezon eldivenleri bizim beğenmediğimiz Emrullah a kaptırdı. Hakan ın alkol, sigara ve zamparalık gibi güzel huyları var!! Yahu biraz akıllanın, calışın, arastırın.
yaş ortalaması 40 olsun takımın . sakın gençleri almayın.
Yav arkadaşlar bu transfer haberlerine inanıyor musunuz gerçekten ? Bunlar altı boş transfer haberleri sanki demirsporu yıpratmak için bilinçli şekilde yaşlı futbolcu transferi haberleri yapılıyor. Bu haberlere itibar etmeyin. Ben Forvete kehinde ve muğdat ın alınacağını umut ediyorum.
Ya arkadaş hepiniz felaket tellalı hepiniz otorite olmuşsunuz Bu takım geçen sene uç td değiştirmesine karşın son dakikada yediği golle belki de süper ligi kaçırdı Nokta dört tane transferle rahatlıkla şampiyonluğa oynar takıma inanmayan maça gelmesin
yahu bunlar nasıl yorumlar bunlar taraftarmı Allah aşkına eskigünleri özleyen arkadaşlar yapmayın etmeyin eskilere döndurmeyin bizi bşkana neler deniyor tek kelimeyi haketmiyor boş boş konuşup moral bozmayın td ü menejeri ile bşkanıyla herkes işin ucundan tutmuş götürüyor sizde o sivri dilinizi tutsanız güzel olacak sevgi ve saygılar
sami topal olarak yaptıgım yorumum ziyaretçi olarak geçmiştir ismimin S, TOPAL Olarak düzeltilmesini arz ederim
36 yaşındaki kalecinin ne işi var adam 2-3 yıl sonra futbolu bırakacak yaşa gelmiş adam eski beşiktaş trabzon dönemindeki hakan arıkan değil...
üste yorum yapan herkes trasfer yok yaşlı filan diye laf atıyor başkan ve menajere ve bu insanlar demirspor düşmünadır. angulo inşallah transfer olur çok sağlam bir forvet bu üstekilere aldırış etmeyin onlar demirsporun bitmesini isteyen hainlerdir bakarsanız angulonun istatistiklerine bakarsanız ne kadar sağlam olduğunu anlarsınız . hakan için bir şey diyemem kariyerini hepimiz az çok biliyoruz inşallah dikiş tutar gelirse sayın başkan murat sancak ve metin korkmaza deteğimim sonsuzdur.
İgor angulo iş yapar yaşlıda olsa ama geri satamazsın hakanı hoca da istemiyor söyledi kendi bizim geçen sene en büyük sıkıntımız pote ve berk dışında gol katkısı veren olmamasıydı biri daha çıksa lige çıkmıştık belkide buna çözüm bulmak gerek 2 forvet bi sol açık belki takım tamamdır.Ancak yabancı kimi göndereceğiz gladky leager gitse olur ancak aldığımızı artık paraylada satmamız gerek borcun artmaması için andersonu ilk sene toparlanması evresi ikinci sene oynar gözüyle bakıldı ama oda zor görünüyor allah yardımcımız olsun artık avantajlı yanımız lige yıllar sonra başkanı belli hocası belli kadrosu büyük ölçüde belli girmemiz oldu
ya dandik polonya liginde gol attı diye sağlam forvet mi oluyor pote şampiyonlar liginde gol atıyordu bundan gençti adamı rakibe gönderdik attan inip eşşeğe binmeye bayılıyoruz demirspor düşmanı babandır
abi dandik dediğiniz ligten çıkan oyunculara bakın kendi ligimizi çok büyütüyoruz yaş için haklısınız yaşlı ama adam kötü demek haksızlık adamın oynadığı takımdan çıkan forvet arkadiusz milik ülke komple huzurevine döndü araştırıp genç bulanı mı var keşke yapsalar
SAHADA 5YABANCI OLACAK BUNU UNUTMAYIN TRANSFERLER BUNU DÜŞÜNMEDEN YAPILIYOR NE YAZIK Kİ KADROYA BİLE ALINAMAYACAK Bİ ÇOK YABANCI

Yeni yorum ekle