Demirspor'dan Fernandao'ya teklif!

Adana Demirspor'un ülkemizde daha önce Bursaspor ve Fenerbahçe'de oynayan son olarak Esporte Clube Bahia'da görev alan Jose Fernandao'ya transfer teklifi yaptığı iddia etti.

2019 sezonunda Bahia’da 48 maçta 13 gol kaydeden futbolcu, 2020 sezonunda şu ana kadar 15 maça çıktı ve 3 gol attı.

Fenerbahçe, Fernandao'yu kaça satmıştı?

Fenerbahçe’ye transfer olduğunda bonservis bedeli açıklanmayan Fernandao, Ali Koç yönetimi göreve geldikten sonra Suudi Arabistan ekibi Al-Wahda’ya 3 milyon Euro karşılığında satılmıştı.

Fernandao Fenerbahçe'de kaç gol attı?

Fernandao, Fenerbahçe’de ilk sezonunda 55 maçta 25 gol 2 asiste imza attı. 2016-17 sezonunda 25 maçta 12 kez ağları havalandıran oyuncu, 2017-18 sezonunda ise 24 maçta 13 gol kaydetti.

Salim Manav/Ajansspor

Yorumlar

sakın ha bitik adamları almayın.
Gol kralı italyan var ,takımda golcü var . Solbek galasarayda emre sert mesala ,dogan erdogan ,Yunus akgün ve kerimcan altıntaş al. Takım, altın cağını yaşasın. Gereksiz transfer olur,semih ve Mehmet Muslu da gönder
Aynen katılıyorum Emekli M.uslu dan ve devşirme Tarikdam solbek olmaz Emre Taşdemir süper olur gibi duruyor
ümit hocam siz kafayımı sıyırdınız hangi akla hizmet sinan.tharore,hasan üçünüde aynı anda oynatıyorsunuz.ikisini oyundan çıkardınız takım bitti neden başka orta saha oynayan kalmadı başka bi takım olsa 3 puanı almış gitmişti.yol yakınken hatalarından ders al.m.akyüz sakat değilse 120 dk oynasın tek vuruşta tabelayı değiştirecek adam.penaltı oluyor kimse itiraz etmiyor bu kabullenmişlik niye böyle mi takım olacağız.2 veye 3 maç içinde takım olma yoluna girmezse seni gönderirler hocam demedi deme...
Bizim ortasaha ya kanada ihtiyacımız var. Forvet lanzafame yi niye aldnz anlamadım nasıl Bi yönetim anlayışı
adam gölcü izlemeden eleştiri olmaz.oynasın ve seyretmek lazım.
Bize Antepten solbek Mehmet Erdem,ortasahaya Nizamettin çalışkan gibi futbolcu Lağzım. Sayğılar
Gene bu sene saç baş yolduracak bu hoca bize 2puan ortlqmasına göre ankara sporu yeneriz haftya yeniliriz görün bakın
maşallah demirspor taraftarının hapsi futboldan anlıyor kalevyeciler ne kolay o gitsin bu kalsın
Maliyeti ne kadar? En az 1 milyon avrodur, yani 10 milyon liradan aşağı gelmez. Bu harcanan paraları, yapılan transferleri, gelenleri gidenleri, ödenen komisyonları,dönme dolapları görünce yüksek rakamlı bir bütçeden bahsediyoruz. Olası bir iktidar değişiminde bu borç yükünün altından kalkamayız, sonumuz MİY gibi olabilir. Umarım yanılırım.
Gelde sinirlenme. Yahu Mehmet Akyuz ve Lanfazame bu lig icin yeter. Birde Pa Dibba santrafor bile olabilir. Ne geregi var bu adamin. Gecen sene 15 macta 3 gol atmis. Mehmet Akyuz gecen sene sadece ikinci yarida attigi 10 gol uzeriyle golk kralligina aday idi. Bu sene ilk macta 2 tane gol bir assist yapti. Bu adamin yerine emekli olmus Fernandao'yu alacaksin? Lanfazame ne icin alindi o zaman? Metin yine cebini doldurma pesinde. Pekiyi yabanci sinirini yine gececegiz. Bunun yerine Erkan Zengini geri takima alin. Aptal, salak transferlerle yine taraftari bu sene uzeceksiniz. Yeter artik yaaa. Nerde gerizekali hamleler varsa yapiyorsunuz. Umit hocayi geri gonderin. Cuneyt hoca bundan bin kat iyiydi. Her mac keyifli ve bol bol gol atiyorduk. Sadece defansa bir kac takviye ile kolay super lige cikmak varken nerde aptal degisiklilik varsa yapiyorsunuz.
bizim forvete degil cok iyi bir 10 numara ortasaha sol ve iyi bir stopere ihtiyacımız var. Noldu Yunus ve Chedju transferleri
Şeffaf olurmusun sayın başkan. Bu transfere ne kadar ödeyeceksin? Menejeri kim? Ne kadar komisyon vereceksin? İtalyan forvet balon mu çıktı
Bir amedsipor olarak adana demiri süper ligde görmek istyoruz
Arkadaşlar lütfen başkanın kafasını karıştırmayın adam demirspora sevgisini vermiş herşeyi yapıyor ne olur ölçülü eleştiri yapın küstürmeyin saygılarımla
Bu takım Ümit Özat ile olmaz ! İşte Mersin İdman Yurdu nun durumu . Acilen gönderilsin . Yazık Cüneyt Hoca ya . Ümit Özat bu takımı bırak kafaya oynatmayı vallahi düşersek şaşmayın .Bolu maçında sahada ne yaptık . Futbol adına sıfır . Ne kanat akını var , ne defans var ne orta saha var . Evlere şenlik . Acil tedbir lazım Yönetim !!!!

Yeni yorum ekle

İlgili Kulüp: 
Adana Demirspor