"Demirspor'da kalmak istiyorum"

Bu sezon kiralık olarak forma giyen Brezilyalı yıldız futbolcu, Adana Demirspor'da kalmak istediğini açıkladı.

Adana Demirspor'un golcü oyuncusu kendi twitter adresinden kalmak istediğini açıkladı ve şunları söyledi, "Maalesef şampiyon olamadık. Adana Demirspor taraftarlarına ve camiasına her şey için teşekkür ederim. Ben burada kalmak istiyorum, ama net değil benim için"

Adana Demirspor Yönetimi, 5 Haziran'da yapılacak kongre öncesi oyuncunun bonservisini almayı düşünmüyor. Juninho ile ilgili kararı yeni gelecek yönetim verecek.

Başarılı oyuncu bu sezon Mavi-Lacivertli formayı 32 kez giydi. 14 gol atan Sambacı 6 da asist yaptı.

Yorumlar

kal kardeş kal zaten en başta sen kal
Her ne kadar son haftalar oyununu boşlasa da savaşçı ve teknik bi oyuncu. Bu adam gitmemeli .
bunu almayacaksanız da kimi alacaksınız ?
Junınhoyu gonderır sametı takımda tutar bu yonetım becerıksız ınsanlar toplulugu
bu adamı göndermek demek FUTBOLDAN bir gram anlamamak demektir. böyle bir adamı birdaha nerde bulacaksın!
JUNİNHO Seneye daha başarılı olur bonservisi mutlaka alınmalıdır.
junınho qitmesn ..
Allah aşkına luiz geldikten sonra ne verdi bu takıma ya yalnız kalır luis gider yada ikisi birden gider takım 11 kişiden oluşur ikisinin birbiriyle oynama sevdası yüzünden koca sezon heba oldu
allah aşkına luiz geldikten sonra ne verdi bu takıma ya yalnız kalır luis gider yada ikisi birden gider takım 11 kişiden oluşur ikisinin birbiriyle oynama sevdası yüzünden koca sezon heba oldu
be adam ile önce oturup konuşulmalı son haftalarda ki gibi oynamayacaksa iyi bir anlaşma yapılmalı.. bide su konya da ki erdal kılıçaslan o adamı hayranlıkla izliyorum bu yaönetim onu alsın başka kimseye gerek yok adam tek başına bizi şampiyon yapar
kongre 5 eylülmü 5 haziranmı ? başka bi sitede 5 eylül yazıyor
Juninho bir sene daha bizde kalsın seneye 4 büyüklere satarız.mukemmel bir futbolcu
birşey duydum doğruysa kafayı yerim levent eriş demirsporla ...................................
eriş mi yok artık :) yav şu samsunun golcüsü abdulkadir i alın la
juninho kusura bakmada 2 aydır ortaalarda yoksun.üstelik birde luizi kakaladın bize.son iki aydır gibi oynıcaksan hiç gereğin yok.zaten bana göre şampiyonluğa oynıcaksak ki oynıcaz şener,erçağ ve juninho kalmalı.diğer topçuların tamamı gönderilmeli.bucalı erkan ve memet batdal,manisadan stoper hikmet ve kaleci volkan babacan,tavşanlıdan agbetu,kayseri erciyesten goho ve serdar deliktaş,kartaldan hüseyin uslu,konyadan erdal kılıçaslan ve ali turan,mersinden burhan eşer gibi nokta transferler yapılması gerekir.
gohouyla agbetuyu al yönetim hadi bakalım adamlar boşta görelim sizi
juninhonun menajeri denizlisporla görüşüyor, geçmiş olsun juninhoyu kaptırdık. üstüne soğuk su içelim
bu adam mutlaka kalmalı canı başı ile oynuyor top gelmiyor kendi koşup alıyor, çok koşuyor çok yoruluyor
agbetu diyolar hala ya siz kafayımı yediniz bal yapmayan arıylamı uğraşacak koca demirspor napmış açıkla bakım agbetu ne vermiş samsun dışında 10senedir türkiyede kaç golu var 122 maçta 15 golu var buda 10 maça 1,5 gol ortalaması felan ediyo senede 4 5 gol yolda yuruyemeyen lusi bile yarım devrede 6 gol atı:D
gohou kasımpaşada,alituran erciyeste anlaştılar mersinden nduka,eren tozlu,balıkesirden muhammet reis,nazilliden muğdat ,karabükten kaleci bora alınırsa iyi olur
5 haziranda kongre var ama ertelenir çünkü klasik işler şimdi şeffaf tablo hazırlığındalar
Mesut Saray-Murat Yılmaz-Abdulhamit-Abdulaziz-Mehmet Akyüz 5 tane Genç ve Türk oyuncu buyurun alın :D
Son 2 aydır Adanada kebap yapıyor. Allahın bir kulu sen niye bu kadar kötü oynuyorsun diye sormadı mı? Böyle kötü pynayacaksa kalmasın. Fizik olarak da zayıf, koşamıyor.
helal olsun lan jüninho
bu adam kalmalı 2 aydır istedigi gibi oyanayamasada bu adama boş alan yaratacak adam yok lawal gibi adam ancak bu adamın performansını yükseltir
adam parasını alamıyor manisa maçından öncede sorun çıktı yönetimle. huzuru yokkkkkkkkkkk.

Yeni yorum ekle

İlgili Kulüp: 
Adana Demirspor