Demirspor maça kilitlendi

Spor Toto 1. Ligde 37 puanla 13’üncü sırada yer alan ve kümede kalma mücadelesi veren Adana Demirspor, kritik maçın hazırlıklarını sürdürüyor. Pazar günü oynanacak maç için futbolcular hazırlıklarına devam ederken, taraftarlar da 5 Ocak Stadı’nı doldurmayı planlıyor. Özellikle sosyal medyada örgütlenen taraftarlar bileti olmayan öğrenciler için bilet kampanyası başlattı.
Öte yandan futbolcular da BB Erzurumspor maçının önemini bildikleri için sıkı bir çalışma dönemi geçiriyor. Teknik Direktör Mustafa Uğur yönetiminde çalışmalarına devam eden Mavi Lacivertli futbolcuların oldukça hırslı oldukları dikkat çekiyor. Demirsporlu oyuncular BB Erzurumspor maçını kazanarak rahat bir nefes almak istediklerini ifade ediyor.
Adana Demirspor takımı, BB Erzurumspor maçında özellikle taraftarına güveniyor. Stadı tamamen doldurması beklenen taraftarın 90 dakika boyunca takımını desteklemesi isteniyor. Mavi Lacivertli taraftarlar da önemli maça özel olarak hazırlanıyor. Adana Demirspor’da hedef, BB Erzurumspor’u yenerek puanını 40’a çıkarmak ve ligde kalmayı garantilemek olarak belirlendi.



Yorumlar
19.04.2018 15:45
Puanlar: 0
20.04.2018 09:07
Puanlar: 3
Yeni yorum ekle