Başkan'dan Sneijder açıklaması

Adana Demirspor başkanı Murat Sancak Wesley Sneijder ile ilgili açıklama yaptı. İşte o açıklama;

Çok değerli Adana Demirsporlular,

Transfer döneminde birçok isim gündemimizde olduğu gibi dünyaca ünlü yıldız futbolcu Wesley Sneijder’de bizim transfer gündemimizde yer alan futbolculardan birisiydi.

Canlı konferans sistemi ile Wesley Sneijder ile olumlu görüşmeler gerçekleştirdik ve Sneijder’de Adana Demirspor formasını giymeye sıcak bakıyordu. Ancak; Katar Kulübü’nde sponsorluk sözleşmelerinden dolayı Sneijder’in kulübümüze transferi gerçekleşmedi. Bazın yayın organlarında yer alan “Maliyeti yüzünden gerçekleşmedi” gibisinden gerekçelerden dolayı değil sponsorluk sözleşmesindeki maddelerden ötürü oyuncunun transferi olumlu sonuçlanmamıştır.

Transfer görüşmelerinden dolayı emeği geçen dostum Metin Korkmaz’a, değerli hocam Yılmaz Vural’a ve Türk futbolunun değerli ismi aynı zamanda Sneijder’in kulübünde teknik direktörlük görevinde bulunan Bülent Uygun’a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Wesley Sneijder’a bundan sonraki futbol yaşantısında başarılar dilerim. Kim bilir bir gün başka baharda aramıza katılır…

Sneijder’a görüşmelerimizdeki sıcak yaklaşımlarından dolayı teşekkürlerimi sunarken, karakterli ve onurlu bir kişiliği için de kendisine ayrıca teşekkür ederim.

Transfer döneminde görüşmelerimiz sürerken, Adana Demirspor’a yakışır bir 10 numara transferi gerçekleştireceğimizden kimsenin şüphesi olmasın.

Saygılarımla
Murat Sancak
Adana Demirspor Kulübü Başkanı

Yorumlar

Başkanım o sene bu sene olsun 10 numara başkana en kral 10 numara yakışır
sinayder ikinc andırsın vakası olurdu . olmadığı iyi oldu da . zannedersem başka amaçlarda var bu transferde . herkes kendi açısından bakar bir işe . biz koşan mücadele eden adam isteriz yönetici ünlü olun gündem olsun ister felan ..mesela altınordu maçında sinayderi koy bakalım napıyor . 10 kişi takım halinde peşinden koştuğunu düşün . işte o yüzden demir spor transferlerde başarılı değil . bunun içinde profesyonel scout ekibi lazım ..
Şu transfer olayı ve verilen demeçler bile ads kulübünün hayale suruklendiginin kanıtıdır. Başkan adeta kendi dükkanı gibi davranıp iflasa giden tüccarı oynarken bazende kimseyi takmaz tavır takınıp ben geldiğimde ads nerdeyse kapanıyordu diyecek kadarda ads geleneklerinden yoksun davranmaktadır. Gazeteciler adana spor kamuoyu sırf beyefendini parası var diye yani güç onda diye her dediğine heeeee demektedirler. Bütün bu transferler mart yerel seçimleri içindir. Başkana ricada bulunanlar belkide sezon sonunda başka vaatlerde planlarda sunmuşlardır. Sayın başkan ads başkanlığına asla gönüllü girmemiştir. Ads bu yıl şampiyon oldu oldu olursa sancak gurubunun mini reklam bütçesi ads a harcanmış olacaktır. Eğer şampiyon olunmazsa ads müthiş ağır temlikler konularak ads kapanma si gerçekleşecektir.
yahu kardeşim siz adamı dinlemedinizmi adam harcadıgı paranın beş kuruşunu dahi istemiyecegini söylemedimi eleştirmek içinmi yazıyorsunuz ikilik çıkarmayamı çalışıyorsunuz adamın aklına her şey geliyor yoksa tur geylimisiniz bide art niyetli olmadan destek verin
sayın başkanım gerçek bir 10 numara PABLO BATAJA eski bursasporlu gol atar penaltı atar arapası atar uzaktan şut atar asistin kralını yapar oyun kurar oyunu yönlendirir kesinlikle obir MAESTRODUR
YAŞLI 10 NUMARA ARIYORSANIZ GİRESUNSPORLU MUHAMMET REİS VEYA ESKİ BURSALI PABLO MARTİN BATALLA ŞUAN BOŞTA LİG BAŞLAMADAN TRANSFERİN BİTMESİ LAZIM
Siteye gercek isim soyad la girme koşulu getirilse yerinde olur, turgeylisi bilmememkimi istediği gibi sallayamaz ;)
Ya niye başkanı eleştiri yapıynuz yazık
Karabük maçı biletleri satışta hücuuuummm :)
Hamdi harbaoui ye legia warşova da teklif goturmuş, iş mucizeye kaldi
Başkanım dün açıklama yaptı bu takımı şampiyon yapmadan buradan gitmicem dedi helal sana başkanım
Bana göre şu ana kadar laf çok icraat yok. Gelenlerden süleyman dışındakiler fıs.. bekleyelim görelim..
Burak çalık Adana dan ev kiralamış (mı)???
Ads yıllardır netice ile değil hatice ile yönetildi.yani hep kaldırıldı. Bekleyelim görelim. Bir zamanlar adana sporun uzanlarin yönettiği gibimi olmasını istersiniz ? Hoşşikcilik yapmayın. Yakışmıyor.
Sayın başkanım sizi tebrik ediyorum bu güne kadar yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatı türkiyenin 5 büyük şehri ADANA'dan ekmek yiyen nice adanalı iş adamlarımız 3 büyüklerde hava atıyor siz çıkıp bu takıma sahip çıktınız size inanıyorum ve bu takıma 5 tane nokta transferle ilk 2 den gitmesek bile playof tan gideceğimize inanıyorum ADS bu sene süper ligde oynıcak ses getirecek sahada savaşacak transfer istiyoruz saygılar
.........................................................................

Yeni yorum ekle

İlgili Kulüp: 
Adana Demirspor