Adana'nın yeni stadının ihalesi 10 Nisan'da

2011'den itibaren Gençlik ve Spor Bakanı olarak görev yapan Suat Kılıç Adana'da yapılması planlanan 33.000 kişilik stadyumun ihalesinin 10 Nisan'da gerçekleştirileceği müjdesini twitter üzerinden verdi. 

"Adana... 33.000 kişilik stadyum ihalesini 10 Nisan 2013 tarihinde gerçekleştireceğiz. Adanalılar'a hayırlı olsun." Tweetiyle ihalenin 10 Nisan 2013 günü gerçekleştirileceğini belirten Suat Kılıç başka detay belitmedi. 

Bunun yanı sıra yazılı bir açıklama yayınlayan Adana Milletvekili Fatoş Gürkan "Stat ihalesinin 10 Nisan 2013 tarihinde saat 14:30 da yapılacağını  ve stadın mümkün olan en kısa sürede tamamlanacağını" belirtti.

33.000 kişilik stadyumun yanı sıra; 7 Bin 500 kişilik spor salonu, 2 Bin 500 seyirci kapasiteli tam Olimpik kapalı yüzme havuzu, 8 kulvarlı atletizm pisti, doğal çim yüzeyli futbol sahası, sporcu sağlık merkezi, müstakil antrenman salonları, gençlik merkezi binası, idari bina ve lojmanlar için ise proje çalışmalarının yürütülmekte olduğunu açıklayan Fatoş Gürkan ayrıca, yeni stadyuma ulaşımın kolaylıkla sağlanması için Metro güzergahının Çukurova Üniversitesi ve Stadyumdan geçmesi yönündeki çalışmaların devam etmekte olduğunu vurguladı.

 

Yorumlar

Seyircisiz Konya'ya 42000 kişilik 2.Ligde 15000 kişiye oynayan Adana'ya 33000 kişilik Stadyum teşekkürler AKP Hükümeti
Adana Dolduramıyor DEMİR Dolduruyor !
turgey maçımızn hakemi mete kalkavan bizi hiç sevmez hepimize geçmiş olsun......2007 de tarsus la oynadığımız çok önemli bir maçtapenaltı uydurmuştu,mayıs ayında bugsaşla yapılan yarıfinalde bugsaşın 12.adamıydı şener penaltı kurtardıkça kudurmuştu,burak keskin penaltı atarken tekmelik tak öle at demişti moral bozmak için elinden geleni yaptı,pazar günü tüm takdir haklarını turgeylerden yana kullanmazsa ben bişi bilmiyorum bunda bir iş var geçen hafta katil tetikçi çakır bu haftada ADS düşmanı mete kalkavan....iyi uykular yönetim...
Turbeyler sigmaz o stada en az 50.000 kapasïtelik yapsinlar
5 bin demek istemiştin galiba
Siz önce 5 ocagın maratonunu doldurunda ondan sonra farklı sayı isteyin.....TURGEYLER....
Bu statlar bir defa yapılır,önümüzdeki yılları hesap ederek en az 40.000 kişilik yapılmalıydı şu anda 33.000 kişilik statı dolduracak kapasite zaten adanada var,neyse önümüzdeki yıllarda yeni bir stat diye siyasilerden istekte bulunuruz.
İdeal 30000 bile fazla maçlar bos stada oynamasındansa kutu gibi stadda oynanır . 40 bin isteyenler fazla çizgi film izliyorlar
Baba sado ya harfıyen katılıyorum.eski mhk baskanı Adana Demirspor maçlarında hakemlerı takıp ettıgını yapılan yanlısların takıpcısı olacagını soyleyen bır yazı yazmısdıı o adama bı şekilde ulasıp sorgulanmalı bu hakem atamaları.cüneyt cakır gıbı egosu tavan yapmıs bı adamın bizim maçımızda ne işi var ?ercıyes ıkı haftadır pazertesı butun maclar bıttıkden sonra oynuyor neden ? bu mete kalkavan Demirspor düşmanıdır.Ayrıca bu stadyumun iç mimarisi çok önemlidir parça parça yaparlarsa bi tadı olmaz kale arkaları tek parca halinde yukarıya cıkmalı vede loca olmamalı olsa bıle en ust sevıyeye inşa etsinler locaları
parça tribünler hem görüntüyü hemde akustiği bozmakda kale arkaları özellikle dik ve tek parça cıkmalı yukarıya iki takım taraftarıda uyumasın ortak hareket etsin çok geç olmadan.Stadın bitmeside seçimleri bulur sonucda seçim yatırımı.
maratonu bile dolduramayan 3-4 bin kişilik turgeylermi sığmıcak o stada 1954 :)))))))))))))))))))))))
Şimşekler grubu ve Turbeyler grubu yazılı görsel sosyal medyada bu projeyii yönlendirmeliler herzaman rakibiz fakat boyle konularda birlik olmak zorundayızz. bursa bgun stadı kendı ıstedıgı gıbı yaptırabılıyor stad olsunda ne olursa olsun zihniyetini bırakmalıyız.
33 bin kişilk olsun iyi güzelde 2036da biter artık inşaat.
Stadların dolması Adana takımlarının başarısına bağlı.başarılı olurlarsa 33 bin az. Başarısızlık devam ederse şu anki stadımız bile fazla.
uefa bundan sonraki şampiyonalarda 50 bin kişilikten aşağı kapasiteye maç vermiyor bunu göz önüne alacağına inandığım ömer çelikten süpriz bir tweet bekliyorum
arkadaşlar bu stad işi metro işi gibi yıllarca sürerse şaşırmayın,beş ocak stadının kale arkası büyütülsün maraton tekrar yenilensin bu yapılacak staddan daha iyi olur
arkadaşlar her hafta 20 000 kişiye oynuyoruz ve şehrin içinde bu stad ta yeni yapılacak stad şehrin çok dışında oraya insanlar nasıl gidecek gençler zaten satda 1-2 giriyor yol çok büyük problem olacak ben ce kampanya başlatalım bu stadı yenilesinler. burayı bazılarına peşkeş çekecekler.... yeri çok değerli stadıma dokunma tamir et tartan pisti kaldır yeni türbünle çok güzel olur bu stad..
Metro direek o bölgeyr gidecekse iyi ama genede uzak

Yeni yorum ekle