
Adana Demirspor'a Konyaspor'dan transfer çalımı
Konyaspor'un başarılı savunma oyuncusu Adil Demirbağ'ın olası transferi, futbol kulislerinde hareketli saatlerin yaşanmasına neden oluyor.
Adana Demirspor'un Adil Demirbağ'ın sonraki satışından yüzde elli oranında pay sahibi olması işleri karıştırdı. İki kulüp arasında geçmişte yapılan anlaşma gereği, oyuncunun Konyaspor'dan başka bir takıma transfer olması durumunda elde edilecek nakit bonservis gelirinin tam yarısı doğrudan Adana Demirspor'un kasasına gidecek.
Bu durum, takımın önemli isimlerinden birini elden çıkarırken maksimum kazancı kendi bünyesinde tutmak isteyen Konyaspor yönetimini alternatif bir gelir modeli geliştirmeye yöneltti.
Konyaspor yönetimi, Adana Demirspor'a ödenecek yüzde ellilik nakit payı minimum seviyede tutabilmek adına transfer görüşmelerinde saf paradan ziyade oyuncu takası formülüne ağırlık veriyor.
Anlaşmanın nakit bonservis kısmını düşük tutup, aradaki asıl değeri transfer edilecek yeni oyuncularla kapatmayı hedefleyen yeşil-beyazlı ekip, böylece resmiyette görünen nakit miktarını azaltarak Mavi Şimşeklere gidecek payı düşürmeyi planlıyor.
Kaynak ; Vatan Gazetesi



